Aralık tahmin ediyorum ki herkesin nasılsa yıl bitiyor diye biraz rehavete kapıldığı, biraz da yeni yılda yeni başlangıçlardan umutla dolduğu bir ay. Küresel ekonomi açısından baktığımızda ise uluslararası gelişmeler, bu rehavetin kalıcı olmasına bence kesinlikle engel olacak.